sobota 4. apríla 2009

Náš obľúbený manažment

Táákže do najbližšej stredy treba spraviť :

1. opraviť chyby z predchádzajúcich "referátov"
(t.j. - organizačná štruktúra
- presne koľko zamestnancov
- presne kde bude reklama, koľko bude stáť
- ...... iné)

2. PESTLE Analýza :
Politické hľadisko - politická situácia v krajine vzhľadom na firmu, investora
Ekonomické hľadisko - výkonnosť politiky, kríza
Sociálne hľadisko - sociálne rozdiely v spoločnosti
Technologické hľadisko - sledovanie inovačného cyklu IT, ako ho často obnovovať
Legislatívne hľadisko - využiteľnosť práva, či sa tu oplatí podnikať, situácia v zákone či je stabilná, predpoklad či budú dane klesať
Enviromentálne hľadisko - okolie podniku, miestny ľudia,napr ak máte nočný klub, tak o nočnom kľude.... .


3. A aby toho nebolo málo ešte :
- zakladateľský rozpočet - zoznam základných nákladov k prvému dňu (letáky, nájom, PC vybavenie...)

9 komentárov:

Lenciatko povedal(a)...

Nezávidim vam !

Martin povedal(a)...

omfg :-\

sith povedal(a)...

wtf

Evka povedal(a)...

tesite sa cooo :D

michael povedal(a)...

:D :D ... nechcel by som... Ako sa jmenuje Vas ten prednasajuci?

Danielius povedal(a)...

boženka na ten tvoj pestle sa už teším. :D

wptb povedal(a)...

je to flakac a to som chcel vediet co mam z pisomky

Martin povedal(a)...

nooo vcera som normalne mal volu prist na prednasku a nakoniec nebola, ale nestazujem sa, aspon som mohol byt dlhsie s drahou...ale nabuduce aspon mailom by mohol dat vediet.
Inak, ten sithov PESTLE si povinne treba precitat, to je normalne volebny program :D

Evka povedal(a)...

MAD tak posli ;-)
JA som tam bola a keby mi nepovedali ze sa mam mrk na tabulu tak cakam ako trt :D a aj tak vypadol prud :D:D
V tme by tazko prednasal