streda 3. decembra 2008

Rekord

A je to tu v prispevku KTO TO DOKAZE ?? az 43 komentárov( už ich je 55) (mozete si to overit)
bolo najviac komentarov .... a este stale pribuda ?? :D

P.S Evy pre buducnost :D
Rolničky, rolničky, ktože vám dal hlas?
ten gašparko maličký a či dedo mráz?
keď stádo rolničiek sladko zazvoní
príde k nám dedo mráz, ten hlupák lakomý

vianoce, vianoce, to je zasa deň
okná drnčia ostošesť, buchla plynáreň
dedo mráz, dedo mráz čo si priniesol?
biely prášok, striekačky - to je ale gól!

medveď ľadový
má štyri nohy
a tú piatu má
medzi nohama
pani domáca
oči obracá
keď ryba chladne na stole
a stromček rúca sa

rolničky, rolničky, ktože vám dal hlas?
ten gašparko maličký a či dedo mráz?
prskavky, prskavky nežne prskajú
chytili sa záclony a už sa skrúcajú

.........

22 komentárov:

petula povedal(a)...

ale no leni, tak krasne koledy, mas talent, nechces ucit radsej deti v skolke ronickovat??

Lenciatko povedal(a)...

:D nie nie mne zatial bude stacit Evku naucit :D aspon toto....i ked to lalala jej slo tiez vlemi dobre

petula povedal(a)...

cipana, vy budete spievat a ja dirigovat a zhrabnem vsetky prachy za kolednikov, to znie dobre ;)

Lenciatko povedal(a)...

cha ja sa ta nebojim :D ozbijame Evku :D ta je malinka :D to bude hnes :D

petula povedal(a)...

ziadne zbijacky nebudu, co sme stavbari??

Evka povedal(a)...

heeeeeeej takto bezomna??? mnooo nic nebude :-D ja sa nedam :P
Leni dakujem za dolozenie slov :D:D

Lenciatko povedal(a)...

ale aj tvoje La la la laaa bolo super :D

Evka povedal(a)...

:-P bud rada ze si ho nepocula :D by si zpadla z noh :D

Unknown povedal(a)...

ale preco .. ved to nebolo zle ja som pocul a pacilo sa mi..

Evka povedal(a)...

cooo kedy :D:D jezisku amria sak sa budem hambit :D:D

Lenciatko povedal(a)...

no Evi uz mas aj Fanusikov :D

Evka povedal(a)...

haha zalozim si skupinu :P a budem spievat na prednaskach aby macajka usla :D:D
Kto sa prida? :)

Lenciatko povedal(a)...

ja ja ja jaaaa

Evka povedal(a)...

Leni ale ked ty spustis macajka urcite neutecie, ta bude uchvatena tvojim spevom :P

Lenciatko povedal(a)...

uchvatena bodu len tym ako je mozne ze clovek dokaze vynotit neexistujuce tony :D

Zoli povedal(a)...

lenka, oprav si chybu ;) nie neregistrovanY,ale neregistrovani :D

Zoli povedal(a)...

taktiez vitanI a nie vitanY :D teda nech neodplasis hned kazdeho :D

Evka povedal(a)...

myslim ze matfyzakom je to srdecne jedno :D:D aspon po tom co som pocula prvakov sa rozpravat aku mame fasa stranku :D:D

Lenciatko povedal(a)...

Zolko :D odkedy ty a pravopsi to nejde dokopy :D .....teraz mi napadalo Zolko Šmolko :D

Zoli povedal(a)...

no ja a pravopis nikdy ;) ale niektore chyby az oci vybijaju:D

Evka povedal(a)...

ze Zolko Smolko :D:D
Tatko Šmolko,
je náš Zolko :D:D
Leni toto je dobreeeeeeeee :D:D:D

petula povedal(a)...

dobre kto bude smolinka, ja sa hlasim ako smolko mudros :-D